Tuesday, June 26, 2012

Butter Kek / Kek Mentega

hrni aku wat kek mentega lagi.. baru jer siap bakar... aku nak wat utk anak aku bawak g skolah.. besday dia.... siap bakar... aku biarkan kat oven kejap dan bukak ler pintu oven tu kan.... sbb aku nak deco cantik2 sket la kunun2 nya... 1st time nak bg kat sekolah anak aku....

erm... tgh dok syok2 tgk tv terasa nak wat lawatan ke dapo plak sbb anak2 aku mkn tak siap2 dr td.. tgk punya tgk rupanya diaorg tgh menjamah kek ni.... adoi ler... cuba tgk kek aku ni..... sob3...

abes cacat kek aku yg gebus ni.. sob3...

geramnya rasa... rasa nak jerit bg gegar satu taman jer.... urmm... kena cucuk ngan garfu ler... kena cubit ler... sedih nya..... dah ler aku ni tak terer nak mendeco.. abes plak kena kacau kek aku... panas lg kek ni aku kluarkan jgk dr loyang... geram punya pasal...

** resepi dia sama mcm resepi kek mentega yg sblm ni --->kek mentega


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...