Friday, June 29, 2012

Tidur vs tido

 aksi2 tido anak2 aku.. diaorg ni tido mmg la lasak... tgk ler tu...
pic ni baru jap aku snap.. kaki kakak kat muke adik..

aku kuar dr bilik air jer.. tup2... tgk diaorg dah tido.. ok la kan.. bagus le tu.. kat luar pon ujan... sejuk jer.. sedap tido.. tp yg tak best nya kaki kakak tu sedap jer kat atas muke adik... hahaha.. yg adik lak sedap jer tido.. hujan la katakan.... adik bukak baju tu sbb apa.. aku tau.. aku rasa2 pegang2 baju dia tu rupanya basah kena susu botol dia.. tumpah agaknya time dia minum susu... camne tumpah aku tak tau la kan... dia plak mmg tak suke baju basah2 ni... ujan2 tido tak pki baju...


pic yg ni dah lama aku amek.. thn lepas kot...

aku mmg suke amek gambo time diaorg tido ni... mcm2 aksi ada.. mana ntah lg gambo2 yg lain... malas aku nak godek2 cari.... ni jer la yg sempat aku tepek kat sini... 

diaorg ni awal2 tido kemain lagi baring sbelah2.. tp pastu gini ler jadik nya.... masing2 berpusing2 360 degree time tido.... yg adik mmg tak bole tido tepi katil.. mau tergolek ke bawah katil gamaknya,,, hua2...

**** terigt zaman kecik2 dolu2.. suke tangkap belalang mentadu-mentadak tu.. pastu tya kat dia... "mentadu.. mentadak... camner sue tido.." gitu ler lebih kurang.. pastu klu menatang tu gerak wat aksi kengkonon tu ler aksi org yg disebut nama tu tido.. hahahahaha...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...