Monday, July 9, 2012

Donut

petang ni aku wat donut utk minum2 n makan2 time tgk citer korea... hehehe... sbb tu la berat badan aku semakin meningkat.. asik makan2 jer keje nye kan...

meh usha2 donut aku yg tak seberapa ni..

 gambo bwh kecik tu time doh dah naik seganda..... yg atas tu aku dah bentuk2kan.. n yg tgh2 tu gambo yg dah goreng
ni dr yg baru di bentuk hingga yg dah goreng... yg bulat2 tu lebih dr bulat2 yg kat tengah2 tu.. 
aku goreng.. syg nak buang.. anak2 aku pon suke.. berebut2 diaorg nak yg comei2 tu

aku bab2 memasak ni x teror pon.. tp aku suke mencuba smpi jadi.... bila dah jadi tu suke nya hati.. kembang hati aku sekembang donut yg kembang2 tu kan... anak2 pon suke jer time makan... so, x pyh ler susah2 nak membeli lg kan...

** teringin nak makan tahu bakar... sedapnya.. (lari tajuk sket ehh.. :D)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...