Tuesday, August 28, 2012

Bersediakah Aku?

Wah... gempak tajuk.. apa yg bersedia.. apa yang tak bersedia tu? huhuhu..

Hari2 Syasya & Mustaqim tanya bila nak dapat adik... lebih2 lagi bila tengok adik aku dah bersalin... semalam Syasya sebok tulis nama adik kat kertas... siap tanya aku suke baby boy ker girl.. kakak nak girl adik nak boy.. urmm... lotih den mendongar tiap2 hari...

Mustaqim? memang dia suke baby.. memang dia nak bebi... Syasya lagi la.. memang nak sangat kan... aku? huh.. nape aku tak excited macam dulu2... time gugur haritu tu pon rasa frust... da rasa nak cepat2 dpt bebi...... tapi skrg...? ermm.. macam x bersedia jerk.. emosi tak stabil kot... hahahaha.. tapi klu dah dapat tu aku redha la... 

*** mood sedih...APTB

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...