Friday, July 13, 2012

Aeon Member Day

rabu baru ni kat Jusco tp skrg ni dah jadi AEON kan... ada member day sale... so aku n family pegi ler beli baju raya utk anak2.. beli ikut kemampuan kami.. sgt rmi org....  xsempat nak snap gambo sbb berebut2 nak beli baju2... 

aku selalu terpikir.. sale tu sebenarnya mmg betul2 sale ker atau harga barang tu mmg harga yg dia jual skrg ni tp ltk harga mahal claim ada diskaun 10% - 70%... urm.. slalu gak aku muskil... aku slalu anggap yg bebenor rege tu mmg murah... tp bila ada member sale ni kita slalu nya akan dpt rebat coupon kan.. tu yg aku suke... :D

dpt la beberapa pasang sorang baju termasuk kasut dan sandal... bukan main suke la anak2 aku kan... bese la budak2.. mcm aku time kecik gak.. balik umah mesti nak pki kasut tu dlm umah smpi jemu.. hahahahaha.. menurun tol perangai aku.. 2-2 plak tu... :)

member day 2hari jer.. tp sale smpi sebulan kan... time ni yg untung dpt rebate coupon la kan

time nak pegi bole tido plak.. penat baru balik sekolah agaknya..








si adik segar bugar sbb xcited nak beli baju baru.. sempat belek2 brochure Aeon yg baru dpt dlm peti surat

siap jer beli baju dia bole tido plak.. cet...


ni jer gambo2 yg aku sempat snap.. gambo kat jusco aku mmg x sempat nak amek sebab org ramai berebut-rebut nak amek baju sume... berlanggar2 bahu, punggung sume la... huhuhu... klu buat time ujung minggu lagi ler teruk rasanya...

aku beli sket tu jer dah jenuh rasanya... lenguh kaki tangan bergerak... tu pon dah beratus2 gak la regenya... brg sekarang mana ada yg murah kan.... lama jugak kitaorg kat situ aku rasa sbb aku beli tak byk mana pon.. utk anak2 jer.. dr pukul 2 - pukul 6.. lebih kurang 4jam membelek baju diaorg jer...

*** notakakitangan: pstt... aku nak belek2 langsir pon x sempat.. pukul 6 dah... 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...