Saturday, July 14, 2012

CONTEST "MEGA 2012" HAZWAN HAIRY

Assalammualaikum....

mood nak join contest dtg lagi... saje suke2.... ada rezeki alhamdulillah.. syukur...

kali ni sy nak joint contest blogger Hazwan Hairy. 
syarat2 dia ada sy tepek kat bwh ni...

x nmpk jelas yer... sila klik utk lebih jelas lg ya...

banner ni wajib tepek kat blog klu nak join contest ni yer..
 nak details lg sila klik blog Hazwan ya...

ni header blog saya
header sy ni mmg amat bermakna utk saya.... sy design sendiri dan letakkan gambar2 yg berunsur Islamik supaya dapat mendidik saya jadi sorang isteri dan muslimah yg sejati berlandaskan hukum Allah... berazam untuk menjadi insan yg lebih baik... (tolong bimbing saya ya kawan2... mmg byk kelemahan dlm diri saya... gambar pasangan tu plak kunun2 sy ngan suami ler... hik3...)

**notakakitangan: sy joint contest ni jugak dgn harapan dpt mengeratkan silaturrahim ant blogger... spya dpt ilmu yg lebih byk... InsyaAllah.. thanks juga kpd Hazwan sbg penganjur...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...